3 Haziran 2008 Salı

Euro 2008 Türkiye

Bizim milli takımı sona bırakmak istedim. Fatih Terim kadrosunu açıklarken neler düşündü bilmiyorum ama ben pek memnun olmadım kadro açıklandığında. Kadroda olması halde olmayan oyuncular, olmasına şaşırdığım oyuncular bir hayli fazla. Öncelikle neden kadroda olmadığını merak ettiğim oyuncuları söyleyecek olursam mesela Ümit Karan, Hakan Şükür, Mehmet Topuz, Fatih Tekke vs. diye gidiyor. Sonrasında bu kadar müthiş bir yıl geçiren Sivas'tan niye kimse yok onu da merak ediyorum aslında mesela Mehmet Yıldız. Kaleci seçimlerinde de Tolga Zengin yerine son haftalarda müthiş bir performans yakalayan Aykut da mutlaka olmalıydı. Hadi Ümit Karan'ı sevmiyor onu anlıyorum, Trezeguet, Raul olaylarında olduğu gibi Hakan Şükür de bu gruba dahil olabilir diyelim. Fatih Tekke neden yok mesela takımında çok süre alamıyor diye e Emre çok mu alıyor o zaman da Fatih Hoca. Ayrıca Kazım Kazım, Tümer napıyor milli takımda? Emre Aşık? Kadro bana göre çok kötü seçilmiş bir kadro. Bir de Yıldıray, Halil ve İbrahim Kaş kadrodan sonradan çıkarılan isimler oldular. Yine de ne olursa olsun bizim takımımız Tümer de atsa Emre Aşık da atsa çılgınlar gibi sevineceğiz ama milli takıma teknik direktörün "adamları" değil hak edenler giymeli.


Goalkeepers: Volkan Demirel (Fenerbahçe SK), Rüştü Reçber (Beşiktaş JK), Tolga Zengin (Trabzonspor).

Defenders: Gökhan Gönül (Fenerbahçe SK), Sabri Sarıoğlu (Galatasaray AŞ), Gökhan Zan (Beşiktaş JK), İbrahim Kaş (Beşiktaş JK), Emre Aşık (Galatasaray AŞ), Servet Çetin (Galatasaray AŞ), Hakan Balta (Galatasaray AŞ), Uğur Boral (Fenerbahçe SK).

Midfielders: Mehmet Aurélio (Fenerbahçe SK), Mehmet Topal (Galatasaray AŞ), Emre Belözoğlu (Newcastle United FC), Tümer Metin (Larissa FC), Yıldıray Baştürk (VfB Stuttgart), Hamit Altıntop (FC Bayern München), Ayhan Akman (Galatasaray AŞ), Arda Turan (Galatasaray AŞ), Tuncay Şanlı (Middlesbrough FC), Kazım Kazım (Fenerbahçe SK), Gökdeniz Karadeniz (FC Rubin Kazan).

Forwards: Nihat Kahveci (Villarreal CF), Halil Altıntop (FC Schalke 04), Semih Şentürk (Fenerbahçe SK), Mevlüt Erding (FC Sochaux-Montbéliard).

Hiç yorum yok: