29 Eylül 2008 Pazartesi

Ronnie Mourinho Sever

İtalya'da Milano Derbisi'nde Ronaldinho Mourinho'ya her zamanki tarifeden uyguladı. Ronaldinho Milan'daki ilk golünü en gerekli maçta attı. Mourinho'da İtalya'daki ve Inter'deki ilk mağlubiyetini aldı.

Mourinho her zamanki gibi maçtan sonra ukala açıklamalar yapmış normal olarak. Yani bir insan kazandığı zaman konuşur (her ne kadar onu da tasvip etmesem de) eder ne de olsa kazanmıştır hakkıdır dersin ama kaybettikten sonra bile hala zeytinyağı gibi üste çıkmanın mantığını anlayamıyorum. Mourinho'yu da bu yüzden sevmiyorum işte. Special One maçtan sonra yine konuşmuş durmuş; "Milan bir gol attı ve biz atamadık, maçın hikayesi bu. Onların birkaç gollük şutu vardı ve biz eksik olmamıza rağmen daha büyük şanslar yakaladık. Sahada oynayan takımlardan ikisi de kazanmayı bir diğerinden fazla hak etmedi. Kart hakkında da konuşmak istemiyorum, çünkü ceza almak istemiyorum. Skoru beğenmediğim zaman risk alırım, Lecce maçında bunu yaptım ama aynısını bu maçta yapamazdım. Cambiasso'yu çıkarıp Balotelli'yi alamazdım. 10 kişi oynayan taraf maçı daha çok isteyen, daha çok hücum eden taraftı gördüğüm kadarıyla ve bence maçın skoru 1-1 olmalıydı. Futbol oynamak için korkmaktansa kaybetmek daha iyidir ve biz oynadık. Milan ise tecrübesiyle oyunu soğutmayı bildi. "


Mourinho'nun bu sözlerinin üzerine Kaka'da birşeyler söylemiş tabi ki; "Bence Milan maçta oldukça etkili oynadı. Kötü zamanlar geride kaldı ve artık güzel futbol oynayıp güzel sonuçlar alıyoruz.

Mourinho ise beni sadece güldürüyor, tıpkı Stankovic'in pozisyonunda bilerek sakatlanmış numarası yaptığımı düşünmesi gibi."

Mouinho'nun şu sözlerinden sonra maçı izlemeyen birisi sanır ki Inter Milan'ı darmaduman etti, Milan da bedavadan bi gol attı da maçı aldı. Kendini övmek için bu kadar çaba boşuna. Orası da artık İngiltere değil gereken cevabı alıyor artık, bundan sonra da alacaktır. Ronaldinho da Barcelona zamanlarındaki gibi Mourinho'ya yine golünü attı. Darısı Shevchenko'nun başına. Bir gün öğrenecek Mourinho susmayı, öğretecekler.

1 yorum:

Spicoli dedi ki...

iyi de konusmassa ne ise yarar bu adam, olayi o degil mi bu adamin.Ondandir ki susacagini sanmam.