13 Eylül 2008 Cumartesi

What a Game !!!


Bundesliga'da bugün Ruhr Derbisi günüydü. Rhein nehrinin iki tarafına kurulmuş olan şehirlerin takımlarının maçında tarihe tanıklık ettik. Aslında maçın tamamını izlemedim ama Eurobasket elemelerinde Türkiye Ukrayna'yı çarçur ederken altta geçen skorlarda Schalke'nin 3-0 öne geçtiğini gördüm. Bundesliga'da Dortmund'u seven biri olarak üzüldüm aslında bu skora. Üstelik bu yıl Dortmund iyi de başlamıştı lige. Westfalen'de (Signal İduna Park'ı sevmiyorum) o müthiş seyircinin önünde gelecek bir golün bile maçı heyecanlandıracağına emindim. Bizim Ender Arslan'ı izlerken skorun 3-1 olduğun görünce hemen açtım maçı. Zaten Türkiye işi çoktan bitirmişti Ukrayna'da. 3-1 olduğunda dakika 67 idi. Maçın bundan sonrası güzel olacak dedim kendi kendime.


Maçın havasına dahi ısınamadan sakatlıktan yeni dönen Frei'ın harika golü ile 3-2 oldu maç. Westfalen yıkılıyordu. Dakika 71'de gelen golden sonra maçı çevirmek için hala zaman vardı. Bu dakikadan sonra Dortmund Schalke'nin oyuncu değişiklikleri ve oyunu soğutma taktikleri ile biraz duruldu. Daha sonra 3-4 dakika içinde gelen iki kırmızı kartla Schalke'nin 9 kişi kalması üzerine yeniden heyecanlandı tribünler. Baskıyı artırdılar. Maçın artk son dakikalarıydı ki cezasahasına gelen bir topta hakem tartışmalı bir kararla elle oynama gerekçesiyle penaltıyı çaldı. Frei durumu 3-3 yaptığında dakika 89'du. Oynanacak bir 5 dakika daha olsa Dortmund maçı alıcaktı. Schalke'nin morali acayip bozulmuştu ve dağılmışlardı resmen. Fakat hakem penaltıdan dolayı vicdan azabı çekmiş olacak ki Schalke kaybederse halim nice olur diye düşünerek maçı 90:00'da bitirdi.

Dortmund maçı kazanamadı ama müthiş bir geri dönüşe imza attı. Biz de harika bir 20 dakika izlemiş olduk.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

baba ben de ozetleri izledim,dortmund un bir golu ofsayt penaltı golu de yanlıs karar. taraftar saglam baskı kurmus anlasılan.schalkeye yazık olmus.