4 Şubat 2008 Pazartesi

Bienvenido Pau


Turnuva için Adabazarr'da bulunurken son 3-4 yılın en güzel haberlerinden birini aldım belki de. 2003 finalinden beri yalama olmuş. milletin diline sakız olmuş Lakers o günden itibaren artık contender olmuştu yeniden. Gecenin 4'ünde gelen haberle bütün gecem dağılmıştı, uyku falan kalmadı tabi haliyle. Çok uzun zamandı böyle sevindiğimi hatırlamıyorum. Daha bir gün öncesine kadar Lakers'a bir süre ara versem iyi olacak diye düşünürken şimdi ise önümüzdeki ilk maçı iple çekiyorum. Gasol'ün etkisi daha oynamadan kendini gösterdi ki doğu deplasman turunda Toronto ve Washington'u fena tokatladık. Bir de bu takıma Gasol ve Bynum eklenince hayal bile edemiyorum. Bir aksilik çıkmazsa uzun yıllar sonra Lakers-Celtics finalleri bizi bekliyor olacak (inşallah)




Daha yazacak çok şey var ama sevinçten ve heyecandan kelimeler dökülmüyor malesef buraya. Yarın gece Nets deplasmanına ilk kez Laker olarak çıkacak İspanyol Boğası Gasol. Takım için söyledikleri, memnuniyeti, Kobe ve Phil'in Gasol hakkındaki görüşleri vs. ilerleyen günlerde ara ara aktarmaya çalışacağım. Şu an için sadece yarın gece 02.30 da ki Nets maçına kilitlenmiş durumdayım. Hoşgeldin Gasol, hoşgeldin.



Gasol'ün fotoğraflarda bu kadar güleryüzlü ve mutlu görünmesi çok sevindirici hakkaten. Adam zaten küçükkende Laker'dım ben abi kolumu kesseniz Purple & Gold akar demiş.

1 yorum:

karamazov dedi ki...

Kobe 40 dakikada 6 sayı atacak. Lakers maçı kazanacak?

Pau gelince bu da oldu. Takasın Lakers için ne demek olduğu Nets maçıyla ortada.