30 Ağustos 2008 Cumartesi

En Değerli Ronaldo

Uefa tarafından Avrupa'da yılın futbolcuları açıklandı kura Cl kura çekimi sırasında. Kura çekiminden önce ödüller hakkında bişeyler karalamıştım, kalede Cech alabilir orta sahada da Fabregas alırsa kimse bişey diyemez ama diğer ödüller United'a gitmeli diye.


Bu oylamayı teknik direktörlerin oyları sonucu yapıyorlarmış sanırım. Eğer öyleyse ve bu oyları kim veriyorsa açıklasalar da bilsek. Merak ediyorum hakkaten.

Kalede Cech veya VDS alacaktı zaten, çok belliydi. Cech ortalama bir sezon geçirdi bana göre yani her zamanki kadar iyiydi. VDS de ona yakın bir performans gösterdi. E burada ayrımı nasıl yaparız? Ödülü kupayı penaltılarla alan VDS'ye veririm ben olsam. Cech alsa yine çok ağır olmazdı ama VDS bu haliyle de alamazsa nasıl alacak. Siirt Jetpaspor'la Chelsea'yi yendikleri zaman m?


Defansta ise Terry'nin o penaltıyı kaçırmasa kesin alırdı demiştim. Ama şu durumda ihtimal dahi vermiyordum ödülü almasına. Çat diye John 'Big Man' Terry dediler açıklanırken şok oldum kaldım. Tamam takımın kaptanı, yüreğiyle oynuyor geyikleri bir tarafa da o penaltıyı babam mı kaçırdı? Kupayı onun yüzünden kaybetmedi mi Chelsea? Diğer tarafta da Terry ile yarıştığı iki kupayı da kaldıran ve en az onun kadar harika bir sezon geçiren Ferdinand eli boş döndü Monaco'dan. Ayıptır. Bu ödülü Terry'nin alması bana göre tamamen teselli amaçlı gibi geliyor.

Orta sahaya geçtiğimizde yine bir teselli ödülü. Annesini kaybeden Lampard nasıl oldu da ödülü alınca gökyüzünü göstermedi acaba? Lampard ne yapmış da yılın en iyi orta sahası olmuş bana bi anlatıversin Platini? Orda Fabregas dururken nasıl Lampard alıyor? Hadi Fabregas'a vermiyecekseniz o zaman sa Scholes'a ver kupanın ve Barca'ya çaktığı o füzenin hatrına. Defans ödülüyle birlikte en komedi ikinci ödül de buydu malesef.


Forvette ise Chelsea'lilere teselli ödüllerini dağıttıklarını görünce bir an içimden ulan acaba bunu da Drogba'ya verirler mi diye düşünmedim değil. Kırmızı kart gördü ya. O değil de Anelka adaylar arasında olsa kesin alırdı yalnız onu bilirim. İşin geyiği bi yana en garanti ödül buydu zaten. Ronaldo aldı ödülü. Aslında Torres alsa yakışırdı ama Ronaldo'nun böyle bi sezonuna denk gelmesi onun şanssızlığı oldu.

Yılın en değerli futbolcusu ödülünü de Ronaldo aldı yine. Olması gerektiği gibi.

Hiç yorum yok: