26 Ağustos 2008 Salı

Kimse yoksa Fletcher Var


Geçen yılın CL ve Premier Lig şampiyonu Manchester United 2 hafta 2 gol atabildi ve 4 puan topladı. Bunda kadrodaki sakatlıklar ve cezalıların payı çok büyük tabiki. Ronaldo yok, Hargreaves, Rooney, Carrick, Tevez sakat. Anderson olimpiyatlarda... Kadroda çok önemli eksikler var ama Fletcher iki haftada attığı 2 golle takımına 4 puan getirdi. Kadro yavaş yavaş toparlanmaya başladı ama Fletcher da bu sürede taraftarın ve Sir'in gözünde değerini yükseltti. Solskjaer futbolu bıraktı, eskiden bu tip golleri ve puanları o getirirdi kritik zamanlarda. Fletcher da görevi devralmışcasına devam ediyor. Yürüyedur Fletcher...

2 yorum:

Sheed dedi ki...

kuszczak ve neville dışındaki yedek oyuncuları resmen tanımıyordum.. da silva'yı da duymuştum, onlardan da iki tane varmış.. possebon oyuna girmiş kimdir, haberim yok.. ben mi yalandan united taraftarıyım, yoksa herkes için mi durum budur onu öğrenmek için yazdım buraya.. lütfen "ben de tanımıyorum" de doktorum..

portsmouth deplasmanı kolay deplasman değildir, geçen sene de scholes kurtarmıştı galiba 1 puanı.. yani dualarımız seninle fletcher, o'shea-evra sol kanat kombinasyonuyla maç kazandık sayende :)

Svetlin dedi ki...

da silva kardeşler ikiz ve ikisi de çok genç yetenekler. benim de izleme şansım olmadı henüz ama forumlarda umutla bahsedilen elemanlar. ileride iyi işler yapacaklar inşallah.

possebon da scholes'un yerini alabilecek seviyede bir elemanmış deilenlere göre. bugünde oyuna girmiş ve beğenmişler oyununu ama izlemedim malesef henüz.

gelecek emin ellerde yani merak etme sen. sir başımızda oldukça sırtımız yere gelmez.