24 Ekim 2008 Cuma

Ben de İstiyorum Ama...


Samet Aybaba bugün yaptığı açıklamada Darko Kovacevic'i hala istiyorum demiş. Samet Aybaba'nın cümleleri tam olarak şunlar; ''Kovaçeviç'i istiyordum, hala istiyorum. Maliyeti yüksek. Şehir olarak kenetlenirsek alacağımıza inanıyorum. Kimseyi suçlamamak gerek. Bu oyuncunun maliyeti yüksek ama hazır oyuncu, takıma katkısı olacak''

Şehir olarak kenetlenip ne yapacaz hocam? Enerjimizi doğru kullanıp kutuyu mavi açıp mı getireceğiz Kovacevic'i? Kimseye suçlamamak derken ne demek istedin acaba suçlamadın mı zaten? Yani Kovacevic'i ben de çok isterim gelsin oynasın. Sercan'a indirsin Sercan atsın, Yusuf ortalasın Kovacevic atsın süper olur ama bu açıklama olmamış sanki.

Ha bir de bir Adriano vardı, sizin getirdiğiniz. Geldiğinden beri neredeyse tek faydalı hareket yap(a)mayan. O kadar hafta izleye izleye aldığınız adam bu mudur? Bu adama sene başında beri bu kadar güveniyordunuz, sırf ben bu adamı aldım görün bakın iyi oyuncu diye kaç maçta heba ettik pozisyonları. Şimdi ne oldu? En sonunda da gitmiş zaten.


''Adriano'yu Brezilya'nın en iyi 5-6 oyuncusu arasında olduğu için transfer ettik. Kamplarda iyiydi, sonra bozuldu. Birtakım sorunlar oldu, çözemedik. Ülkesine gitti ve büyük bir ihtimalle takas olacak''


Bari şunları deme adam hakkında. Brezilya'nın en iyi 5-6 oyuncusu kim? Hazırlık maçlarında iyi olan kim? Yapma gözünü seveyim Samet Hoca. O kadar Brezilya'da futbolcu izle, sonra al gel Adriano'yu, 7. haftada gitsin adam, arkasından da çık de ben Kovacevic'i istiyorum. Ben de istiyorum hocam vallahi billahi ama öyle olmuyor işte bu işler, sen daha iyi bilirsin.

Hiç yorum yok: