28 Ekim 2008 Salı

Yeşil Işık Yandı

Hafta sonu internete giremedim şehir dışında olmam sebebiyle. Cumartesi akşamı ne var ne yok diye bi bakayım derken sitenin girişinde koskocaman MAHKEME KARARIYLA ENGELLENMİŞTİR yazısını görünce şok oldum. Dedim acaba yanlış bişey mi yazdık ne oldu da engellendik? Sonra biraz kuracalayınca her yerde haberi gördüm meğer tüm bloglar kapatılmış. Hangi amaçla, hangi sebeple niçin kapatıldı bilmiyorum ama hiçbir mantığı olmadaığı belli olan bir karardı ve bugün itibariyle bu karar kaldırılmış. Bloglara erişim imkanı sağladı hükümetimiz sağolsunlar, yeşil ışık yandı anlayacağınız.

_________________________________________________________________________________________________

Bu süre içinde ilginç gelişmeler oldu hiçbirini aktaramadık. Tottenham Ramos'u kapı önüne koydu ve Redknapp geldiği ilk maçta takım ilk galibiyetini aldı, Chelsea'nin 86 maçlık evinde yenilmeme serisini Liverpool sonlandırdı, bugün Nba'de yeni sezon başlıyor, Bursaspor'da işler yolunda gitmiyor Es-Es'den sonra hafta sonu da Kadıköy'de dağıldık. Bunlar geride kaldı artık, önümüzdeki maçlara bakacağız diyelim, kaldığımız yerdne devam edelim.

Hiç yorum yok: