14 Ocak 2008 Pazartesi

1-1 vs Denizlispor

Sarıyer faciasından sonra bu maç için çok da umutlu değildim aslında. Zaten genel olarak taraftar tepkili, kızgın ve de beklentisizdi bu maç için. Kombine biletim var ama maça gitmiyecem diyen adamlar vardı tepki koymak adına. Haklılar da. Kendi sahamızda bu yıl kaybettiğimiz puanların haddi hesabı yok.


Maça gelince 5. dakikada öne geçince ve sonrasında sürekli pozisyonlara girince tamam lan bu sefer kazancaz dedim.. Ama hepsini kaçırdık tabi o pozisyonların çoğu zaman yaptığımız gibi. Maç bu şekilde giderken 2. golü atamazsak ikinci yarı başımızın ağrıyacağını adım gibi biliyordum çünkü kaç yıldır şöyle bir tane rahat rahat, sıkıntıya girmeden maç kazanamadık. İlk yarı biterken goller kaçmaya devam ediyordu ama Denizlispor 10 kişi kalınca bir oh çektim. İkinci yarı da bi tane atar maçı alırız dedim. İyi oynuyoduk nasılsa. Ama sanki eksik oynayan adamlar değil de bizmişiz gibi sürekli geliyolardı ve golü atmaları da uzun sürmedi. Belki golü yiyince gaza gelirler dedim ama o da olmadı. Eksik Denizli bastırdıkça bastırdı. Radyodaki amcamın dediğine göre beraberliği de iyi kurtarmışız. Ne diyim ki bilmiyorum. Kendi sahanda 10 kişiye 1-0 dan nerdeyse maçı veriyosun.


Samet Aybaba da maçtan sonra çıkmış; ilk yarı mükemmeldik golü yiyene kadar harika oynadık ama ondan sonra oyuncuların morali bozuldu falan demiş. Golü yedikten sonra niye kötü oynuyoruz anlamadım ki versene gazı kenardan zaten adamlar eksik. Bir de paşamız taraftar iyi oynarken destekliyor kötü oynayınca da protesto ediyor bu normal demiş. Ne yapacaktık kötü oynarken alkışlıyacak mıydık? İyi oynayınca da ayrıca bir 3 puan falan alamadık daha ne zamandır.




Taraftar da çıldırmış tabi doğal olarak. Maç bitince sağlam yuhalamalar, ıslıklar radyodan geliyodu zaten. Maçtan sonra da gitmeyip takımı beklemişler topluca. Temiz bi bağırıp çağırmışlar, öfkelerini kumuşlar. İyi de olmuş ben olsam bende katılırdım bu olaya kesinlikle. Belki akıllanırlar bu tepkilerden sonra ama zor. Dilim söylemeye varmıyor ama bu gidişle 2005 yazı tekrarlanır, bir an önce toparlanmazsak..

Hiç yorum yok: