13 Ocak 2008 Pazar

45 dk Yarım Düzine



Öncelikle Fox tv sağolsun gene fıstık gibi bir maçı daha kaçırdık. Hadi Türk oyuncuların maçlarını veriyorsun bu mantığı benimsedim ben bu Emre Belözoğlu Türk oğlu Türk değilmi kardeşim? Ne diye adamın maçını vermiyorsunuz oynayıp oynamaması beni ilgilendirmez bu mantığı güderek maç yayını yapıyorsan bu maçı da vereceksin. Kaldı ki koca hafta sonunu tek maçla geçiştirip maç yerine gidip o sikko dizileri yayınlıcaksınız işte. Sanki Prison Break ya diziler rekorlar kırıyor.. Neyse konuyu dağıttık ama sövmeden edemicem bu angutlara gene. Türk oyuncu var, güzel maç var helva yapsana işte. Sene başında göstermelik haftada 3-4 maça noldu şimdi nerde hani?

Maça gelince izleyemedim doğal olarak ama bu kadarını kime sorsak beklemezdi. Üstelik de ilk yarıdaki golsüz beraberlikten sonra sen git yarım düzine gol at adamlara. Newcastle belki teknik direktörsüz hırs yapabilir zorlayabilir falan diyodum ama acınacak hale düşmüşler. Bir devrede 6 gol hakkaten fazla yani.


Maçın gollerini de daha önceden bunlar atsın desem anca böyle isterdim. Fantasy takımımın kaptanı Ronaldo United formasıyla ilk hat-trick'ini yapmış, Tevez 2 ve Ferdi de 1 tane atmış. Diğer oyuncular sıçmadıysa sağlam puan aldık bu hafta.

Bu maçla ilgili diğe bir ayrıntı da Ronaldo yeni ayakkabısı Nike Mercurial Vapor IV adlı modeli ilk kez bugün giymişti. Şu reklamlarında Bugatti'ye tozunu yutturduğu ayakkabı hani. Uğurlu geldi noldu bimiyorum ama iyi olmuş.




Arsenal'in de puan kaybetmesiyle liderlik de geldi tekrardan. Bu kez geçen sefer olduğu gibi kolay kaptırmayız liderliği.

Anelka'da Chelsea ile dün imzaladı bugün atıyordu golünü nerdeyse. Son 30 dakika oynamış ve de iyi oynamış Bilal. Abramovich gününü gün ederken topçuları paranın hakkını veriyor.

Hiç yorum yok: