5 Ocak 2008 Cumartesi

Berbatov nereye?


Transfer sezonunun açılmsıyla birlikte Berbatov'un piyasası da baya arttı. United, Chelsea son olarak da İtalyanlar da işin içine girmiş. Milan ve Inter. Menajer Ramos kesinlikle satmaycağız demişti ama Berbatov ben büyük takımda oynamak istiyorum demiş son olarak.Durmam buralarda yol verin demiş. Bunun üzerine de Ramos satmak istemiyoruz ama satacaksak da herkesin bir fiyatı var demiş.


“At this moment, we think Berbatov’s value is more than that price. For us he’s a very important player, not to say irreplaceable. We don’t want to sell him. But everyone has a price.”

“It’s not a question for me if a club can pay this. It’s normal that, for a player of this level, they would have to pay such an amount because there are very few players of his class. “But I fully expect that, at the end of January, I will still have all my four strikers.”


Ortalıkta dolanan fiyat ise 35 milyon pound. Bence çok fazla para. Tamam Berbatov iyi oyuncu da 35 e de ne oyuncular alınır yani. Kaldı ki United'ın Neville & Brown'un yerine bi sağ bek alması daha önemli şu anda. Takımın en eksik noktası orası. Gidip 35 milyonu Berbatov'a yatırırlarsa ve sağ tarafta da Brown ile deva ederse Fergie bi çay koysun gelsin derim ben. Öncelikle oraya bir adam alınmalı, Berbatov sonra. 35 milyon'u da gözü kırpmadan bi Chelsea verir heralde. O kadar para verceklerse de alıp turşusunu kursunlar ne diyeyim. Biz de gider Benzema'y alırız, nolacak.

İşin şakası hakkaten transfer işlerinde paralar o kadar arttı ki 35 milyon pound azmış gibi geliyor adamlara. Berbatov'a o kadar para verilmez bana kalırsa. Onun yerine Anelka'yı alırım ben olsam ya da Benzema'yı zorlarım ama onu da Avrupa'da oynatamıyosun ve Lyon satacak mı o da ayrı bir konu.


Sağ bek transferi içinse konuşulan bir sürü adam var. Lahm, Sergio Ramos, Hutton, Alves... Bu isimlerden Ramos ve Alves zor hatta imkansız gibi. Çok para isterler o adamlar vermesine verirde United o iş olmaz gibi geliyor bana. Lahm olabilitesi daha yüksek ama o da bence uymaz takıma. EPL'ye ayak uyduramaz gibi geliyor bana. Fergie bana kalırsa Hutton'u alır. Nasıl bir adam hiç bilmiyorum ama forumlarda beğeneni de var beğenmeyeni de. Önce bi sağ bek alalımda sonra bakalım Berbatov'a..

Hiç yorum yok: