13 Ocak 2008 Pazar

Noluyor lan?

Sarıyer'e kupa maçında kaybedince şok olmuştum zaten o günden beridir takımda ne var ne yok diye merak edip bakasım bile gelmedi. Bugün bi bakayım ne var ne yok dedim, yarın maç var durumlar nasıl diye ortalık fena karışmış. İçinden çıkılacak gibi değil yani. Parası ödenmeyen oyuncular, kadro dışı bırakılanlar falan.



Sumulikoski birkaç gündür sürekli ben gidecem arkadaş bana yol verin deyip duruyormuş.Beyimize Norwich City talip olmuş da o da İngiltere varken ben buda top oynamam demiş. Samet Aybaba da sinirlenmiş tabi bi git derdin neyse hallet öyle gel demiş. Kadro dışı bırakılmış Sumi. Norwich 1 milyon dolar teklif ederken bizimkiler de 1,5 istiyorlarmış.Gitsin madem napalım.



Pancu'da parasının ödenmediği gerekçesiyle Sarıyer maçından sonra Bursa'ya dönmemiş. Menajeri aracılığı ile paramı almadan şurdan şuraya gitmem mesajı vermiş. 400 bin dolar alacağı varmış adamın. E şimdi burda Pancu'ya mı kızalım yönetime mi? Bu yönetim zaten eski yönetim paraları ödemediği için çıkan isyan sonucu gelmedi mi göreve? Ödesene kardeşim adamın parasını. Sonra da bas tekmeyi zaten doğru düzgün top oynadğı yok yol-ver gitsin.


Freasinanu'da aynı sebeplerden bizi bırakıp Romanya'da bi takıma gitmişti. Şimdi de orda parasını ödemiyorlar mıymış neymiş haber yollamış beni geri alın diye. Sezon sonuna kadar 120 bin dolar verin oynarım abi demiş. Bu takımı şehri bilen adam parayı denkleştirebilirlerse alsınlar, zararı dokunmaz Fresi'nin. Antep de kendisiyle ilgileniyormuş.



Trabzonspor'da kadro dışı bırakılan Ceyhun'da her an yeşil beyazlı olabilirmiş. Ta Ankaragücü yıllarında beridir hep isterdim bizde oynamasını inşallah gerçekleşir bu transfer. Gerçi bu parasızlıkta nasıl olcak onu da biliiyorum ama..Osman Çelik Samet Aybaba'nın teklifine göre hareket edecez demiş.Samet Aybaba kalkıp da istemezse o da Pancu'yla beraber uzun bi yolculuğu çıksın. Başkası kapmadan alalım şu adamı.


Son olarak bir transfer haberi daha. Sumi'nin gideceği az çok belli. Onu gönderip odan gelecek parayla rahatlamak istiyormuş yönetim. Milletin parasını ödeseler bari. Sumi gönderilince yerine de Rumen Alin Stoica düşünülüyormuş.Belçika'nın Gent takımında forma giyen Stoica 30 yaşındaymış. Yıllık 300 bin euro isteyen Stoica sezon sonuna kadar da 150 bin'e sizin olurum demiş. Ha bir de SAmet Aybaba Ankaragüçlü Murat Erdoğan'a da takmış kafayı ille de istiyormuş eski öğrencisini.


Tüm bu haberler doğrultusunda Sumi ve Pancu gönderilsin mümkünseen uzak kıtaya. Onların yerine de bu Rumen elemanla Ceyhun gelsin. Ha olursa bi de extradan Murat Erdoğan'da olabilir. Zatem Montana işi yattı heralde bi daha haberi çıkmadı. Bir de iyi haber vereyim gitmeden. Sinan iyileşiyormuş. Gerçi iyi mi kötü mü bilmiyorum ama bakcaz artık.




Hafta içindeki Sarıyer maçına da hiç girmiyorum. Ben böyle rezillik görmedim.Yazık ulan hepinize baştan aşağı tüm takıma, başkana, teknik direktöre, sucuya, oyuncu yaraladığında sahaya koşturan Suat Kaya'ya benzeyen o amcaya, hepinize..Bu hallere de mi düşecektik?



Hiç yorum yok: