6 Ocak 2008 Pazar

Zuniga


Dünkü Galatasaray maçında tibündeymiş Ysrael Zuniga Yanez. Peru'nun Melgar Areguipa takımında forma giyen 31 yaşındaki golcü maçtan sonra Bursaspor ile birçok konuda anlaştıklarını, çok ufak pürüzlerin kaldığını belirtmiş. 1,5 yıllık anlaşma yapılacakmış Zuniga ile. Zuniga maçtan sonra ayrıca takım ve taraftar hakkında da konuşmuş. ''Anlaşma konusunda çok büyük ayrılığımız yok. Yarın da görüşeceğiz. Bursaspor'u beğendim. Özellikle taraftarlar harika. Bugün az olmasına karşın taraftarların, takımı ateşlediklerini gördüm'' demiş.


Peru'lu oyuncu takımı genel olarak beğendiğini özellikle Volkan Şen ve kaptan Egemen Korkmaz'a hayran kaldığını vurgulayarak, ''Bursaspor'a katkı sağlayacağım. Benim işim bu. Takıma gerekli katkıyı sağlayacağıma inanıyorum'' demiş.


Peru'lu oyuncu bu yıl oynadığı 33 maçta 18 gol atarken kariyeri boyunca oynadığı 187 maçta da 83 gol keydetmiş. Gelirse eğer bu performansa devam eder inşallah.



Bir de John Lozano diye bir elemanın bugün Bursa'da olması bekleniyormuş. Kendisi de Peru'lu ve bir orta saha oyuncusu. Bu sezon da latin modası arttı Bursa'da. Vega, Zuniga, Lozano bakalım devamı gelcek mi?

2 yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

Ateş dediği küfür.Türkçe bilmediği için.

Svetlin dedi ki...

edilen küfürler konusunda haklısın olmaması gerekirdi heleki de hakan şükür gibi bir adama karşı. ama dünkü maçtan sonra sağda solda hemen herkes taraftara giydirmiş bakıyorum da. bu memlekette tek küfreden takım taraftarı bursa taraftarıymış gibi. ortada küfür varsa bunu herkes yapıyor malesef.