10 Ocak 2009 Cumartesi

Yusuf'u Bozdurduk

Dün gece yılan hikayesine dönen Yusuf Şimşek transferi sabah saatlerinde sonuçlandı tam anlamıyla. Birkaç haftadır Trabzonspor'un müstakbel oyuncusu olarak bilinen Yusuf İnönü'nün yolunu tuttu.

Söylenenlere göre transferin son dakikasında Mustafa Denizli Yusuf'u bizzat arayarak benim takımımda oyna demiş ve Yusuf da memnuniyetle kabul etmiş teklifi. Zaten Yusuf transferin gerçekleşmesinden sonra yaptığı açıklamada bir klasik haline gelen ben zaten doğuştan Beşiktaşlıyım açıklamasını da ihmal etmemiş.

Bu transferden Bursaspor'un kazancı Aydın Karabulut ve Tuna Üzümcü adlarındaki iki genç oyuncu ve 600 bin euro bonservis bedeli. Bursaspor için son derece güzel bir alışveriş oldu bence. Zaten Yusuf'un aynı fiyata rağmen Beşiktaş'a gitmesinin sebebi Ertuğrul Hoca ve onun isteği diye tahmin ediyorum. Beşiktaş'dan da bildiği iki genci özellikle istemiş bu transferde.

Aydın zaten ümit milli takımda da oynayan son derece yetenekli bir oyuncu, Bursaspor'a kesinlikle faydalı olacaktır. Sezon sonunda eğer Beşiktaş geri almak isterse 1 milyon euro vererek transferi gerçekleştirebilirmiş. Tuna da Bursaspor'daki savunma problemini yedekleyebilecek bir oyuncudur diye tahmin ediyorum söylenenlerden. Ertuğrul Hoca güvendiyse bize de güvenmek düşer.

Yusuf'tan kurtulabileceğimiz en güzel şekilde kurtulduğumuzu düşünüyorum. Trabzon'dan alacağımız Ergin artı Adnan'dansa bu ikili daha faydalı olur gibi geliyor. Mantıklı yabancı transferleri de yaparsak güzel bir takım olur umarım.

1 yorum:

Sheed dedi ki...

abi geçen sene devre arasında yedekler ısınırken, kazma batuhan ve hıyar higuain yanında çöldeki bi vaha gibiydi resmen adam :ertemşener: o nasıl bi ayak dışıdır, ben en son felipe'de gördüm türkiye'de bu kadar etkilisini.. ama tabi sahaya her zaman yansıtamamıştır, doğrudur..

transfere gelirsek emre abi iyi özetlemiş: "Uzun süre inanmadım Beşiktaş'ın Yusuf'u alacağına.. Önce şaka dedim.. Daha sonra 1 milyon liraya yakın para üstüne Aydın Karabulut ismini görünce emin oldum.. Bu olsa olsa bir Demirören transferi olabilirdi.."