10 Ocak 2009 Cumartesi

Devre Arası Transfer #3

Bundan önceki transfer dedikodularından kesinleşen olmadı henüz. İlk bölümde Adanasporlu bir forvet ve Kamerunlu bir sağ bek alıyoruz demiştim ama yalanmış demek ki, ikinci bölümde ise İliç geliyor sanmıştım. Şimdilik bu konularda en ufak bir gelişme yok.

Üçüncü bölümde ise gerçekleşen transferler var. İlki Ertuğrul Sağlam'ın Beşiktaş'tan tanıdığı Ali Tandoğan. Bonservis sorunu olmayan bir futbolcuydu Ali Tandoğan. Bursaspor'un sağ kanadına faydaları olacağını düşünüyorum, özellikle Ertuğrul Hoca ile bilikte. Aslında şöyle bir düşündüğümde bu adamı Bursaspor Ertuğrul Hoca geldiğinden beri istiyordu, Beşiktaş niye yeniden anlaşığ Yusuf transferinde takasta kullanmadı diyorum, cevap Yıldırım Demirören transferleri sanırım. Yani Yusuf= Ali Tandoğan artı Aydın artı Tuna artı para gibi bişey oldu. Ali de Ertuğrul Hoca'yla iyi işler çıkaracağını, Bursa'yı sevdiğini falan söylemiş. O bölgeye kim gelse işimize yarardı zaten Veli'nin yerine.


İkinci transfer ise daha da fazla sevindiğim bir transfer. Volkan Bekiroğlu geçen yıl sakatlanana kadar Bursa'nın en iyi futbolcularından biriydi. Sezon sonunda ne olduysa gönderildi, anlamadığım bir şekilde. Sol bekte Romaschenko, Mustafa Keçeli denemelerinden sonra Volkan daha iyi olacaktır diye tahmin ediyorum. Sakatlıktan önceki form durumunu yakalarsa zaten tadından yenmez. O da bonservisiz transfer edildi sanıyorum.

Bu iki transfere iki güzel hareket birden diyorum kısaca. Akşama izleme şansımız olursa daha net görebiliriz yeni transferleri Werder karşısında.

Son bir haber de gerçekleşmeyen bir söylentiden. İlk yarıdaki Adriano fiyaskosundan sonra forvet arıyoruz bilindiği gibi. Hedef Steaua'nın Brezilyalısı Arthuro Henrique Bernhardt. Bu sezon şampiyonlar liginde de forma giymiş Romen ekibiyle. 82 doğumlu, bu sezon 9 maçta 1 golü var. Kısfmet.

Hiç yorum yok: