16 Aralık 2008 Salı

Devre Arası Transfer

Bursaspor devre arasında transferin hareketli takımlarından olacak yapılan açıklamalara göre, olması da lazım zaten. Savunmanın sağı, ortası ve forvet sıkıntılı bölgeler. Özellikle forvet alternatifsiz resmen, sadece Gökhan Güleç var forvet diyebileceğimiz.

Yönetim de bunun farkında zaten gerekli transferler yapılacak demişler. Şimdilik öne çıkan iki isim var. Biri savunmanın sağında görev yapan Kamreum Milli Takımı'nda da görev yapan Bebey Kingue, diğeri de Bank Asya Ligi'nde geçen yıl gol kralı olan Adanaspor'lu Emre Bektaş.

Bebey Kamerun birinci ligi takımlarından Asra'da top koşturuyormuş. Oyuncu ile anlaşılmış ve hafta içi Bursa'ya gelip sözleşme imzalanması bekleniyormuş. Devre arasından itibaren de bizleri Veli Acar'dan kurtaracak. Ne gördüm ne duydum oyuncuyu bişey diyemeyiz tabi ama Kamerun'dan milli takıma giren boş oyuncu çıkmadı kolay kolay. Ha gelir bizi bulur mu öylesi de bulur tabi. Hayırlısı.


Emre Aktaş da Bursalıymış zaten. İnşallah zaten küçükken de Bursasporluydum, hep Bursaspor'da oynamak istemiştim falan demez gelirse. Adanaspor'la 2010'a kadar sözleşmesi varmış ama ayrılmak istiyormuş takımından. Onunla da prensipte anlaşılmış ve devre arasında imza atılacakmış. Onun hakkında da diyecek bişeyimiz yok ama bu tip transferler çok az başarılı oluyor ne yazık ki. İkinci ligde tonla gol atıp kadroya giremeyen çok oyuncu gördük Süper Lig'de, Yunus Altun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Haberler doğruysa Sercan'ın yerini doldurcaz Emre Aktaş ile.