20 Aralık 2008 Cumartesi

Inter- Man Utd CL Çeyrek Final 1999

Manchester United - Inter eşleşmesi olunca aklıma 9 yıl önce United'in treble yaptığı sezonda şampiyonlar ligi çeyrek finalindeki Inter maçı geldi. İtalya'daki 1-1 biten ilk maçından ardından United Old Trafford'da Inter'i 2-1 ile geçip yarı finale yükseliyordu. Goller Dwight Yorke'dan, asistler Beckham'dan. Bir de Simeone'nin sayılmayan bir golü var. Maçın özeti burada.

Şimdi bakınca o zamanki kadrolarda efsane kadrolarmış iki takım adına da. Inter'de Ronaldo, Baggio, Simeone, Pagliuca, Ivan Zamorano (1+8)... United'da ise Schmeichel, Roy Keane, Cole-Yorke ikilisi, Beckham, Dennis Irwin ve Stam.

Stam ve Zamorano'nun sürtüşmeleri, Beckham'ın harika ortaları, Inter'in Schmeichel'i bir türlü geçememesi. Schmeichel o gün hakikaten de kalecilik tarihine geçecek bir performansla oynamıştı, Inter'in bütün umutlarını söndürmüştü. Bir de Henning Berg vardı tabi. Çizgiden çıkardığı topla hatırlanır o maçta ama Schmeichel kalede ne yaptıysa o da savunmada aynısı yapmıştı o gün. Güzel maçtı. Daha güzelleri oynanacak bu eşleşmede, hissediyorum.

2 yorum:

alessandro del piero dedi ki...

abi yalnız ben sahada 9 no'lu bi interli göremedim açıkçası, kısaca ronaldo muhtemelen sakatmış o günlerde..

Svetlin dedi ki...

o özette ben de göremedim monuk, yalnız fotoğraf o maçlardan alınmış bir foto ama bu foto italya'daki maçtan sanırım. özet ise old trafford'daki maçın özetiydi.

ronaldo ingilterede yokmuş kısacası. sakat olma ihtimali yüksek belirttiğin gibi.