19 Aralık 2008 Cuma

CL 2.Tur


Chelsea v Juventus

Villarreal v Panathinaikos

Sporting v Bayern Munich

Atletico Madrid v Porto

Olympique Lyon v Barcelona

Real Madrid v Liverpool

Arsenal v AS Roma

Inter Milan v Manchester United

***

Şampiyonlar ligi 2. tur kuraları çekildi ve eşleşmeler yukarıdaki gibi, benim de favorilerim koyu renkli takımlar.

Mourinho son şampiyonu çekti kuradan ama şüphesiz ki iddaaları açıklamalar yapacaktır maçlar öncesinde. Birincilerden en şanssız kuraları Juve ve United çekmiş kesinlikle. Bana ben iki takımın da turu geçeceğini düşünüyorum yine de. United'a çıkmasını istediğim Real Madrid de Liverpool'a denk gelmiş, güzel olmuş. Liverpool güzelce bi tokatlar onları, sonra da Calderon çıkıp Gerarrd yazın biz de falan der. En kararsız kaldığım kuralardan biri de Pana-Villareal oldu ama garip bi şekilde Pana'nın bu turu geçeceğini düşünüyorum nedense. Arsenal-Roma eşleşmesi de güzel, Roma'nın güzel anıları yok İngiltere'yle ilgili ama yine de toparlanan Roma'nın dengesiz ve geç Arsenal'i geçeceğini düşünüyorum.

İlk maçlar 24-25 Şubat, ikinci maçlar 10-11 Mart'da. Şu an için tek dileğim Inter-United ve Chelsea-Juve maçlarının aynı güne denk gelmemesi ve televizyondan izleyebilmemiz.

1 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
so, we will have an attractive battle between english-italian teams and of course the game between Real Madrid and the "spanish" Liverpool.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)