23 Aralık 2008 Salı

Kurtar Duruşu / Adnan Örnek Göreve


Geride kalan haftalarda Bursaspor taraftarı ile sürükle sürtüşmelere giren, ben onların bildiği teknik direktörlerden değilim, aynısını Samet Hoca'ya da yaptılar onlar antrenmanlı zaten diyerek sinirleri tavan yaptıran Güvenç Kurtar bugün itibariyle Kurtar Duruşu'nu başka takımlarda deneyecek.

Yaptığı açıklamada; "Teknik direktör Samet Aybaba'nın ayrılmasının ardından takımdaki sorunları bilerek göreve geldim. Ancak sorunların bu denli büyük boyutta olabileceğini düşünmemiştim. Sakatlıklar ve cezalı oyuncular nedeniyle kadro kurmakta bile zorlanırken, taraftarın istifa çağrısını anlayamadım. Trabzonspor maçını kazanmamıza rağmen tribünlerden istifa sesleri yükseldi. Bu nedenle görevimden ayrılıyorum. İstifamı sözlü olarak yönetime bildirdim. Yazılı bir açıklama da yapacağım." diyerek görevinden istifa etmiş Sn. Kurtar. Bursaspor adına hayırlı bir haber. Hele ki devre arasındaki transfer döneminden önce böyle bir karar almış olması ayrıca sevindirici. Böylece devre arasında getirilecek kısa vadeli ve maliyetli oyunculardan kurtulmuş oldu yönetim. Kurtar bu sivri açıklamalarla devam ederse çok dayanamaz demiştim öyle de oldu nitekim. Az çok biliyoruz taraftarımızı, şehrimizi.

Bundan sonrası için artık sıra Bursa'nın çocuğu Adnan Örnek'e gelmeli. Yıllardır altyapıda sürekli gençlerle birlikte çalışan ve önemli başarılar elde eden Adnan Örnek'e bir şans verilmeli. Bu yönetim bunu yapmazsa en kısa zamanda kendileri de yolcu olacaktır.

Şu an için gündemdeki en önemli isim de Adnan Örnek'miş zaten medyadaki haberlere göre. Zamanında Intertoto finali oynayan ekip Bursa'nın kurtarıcılığına soyunacak inşallah. Menajer "İmparator" Nejat Biyediç, teknik direktör Adnan Örnek ve yardımcıları da Baliç ile Ercüment. Keşke Mususi de yaşasaydı da ona da bi görev verilseydi. Bu ekibe şans verilmeli mutlaka. Bugüne kadar herkes denendi, olmadı. Bir kez de kendi içimizden gelen biri denesin bakalım. Yönetim görev başına, Adnan'ı istiyoruz. Bu ekibi istiyoruz.

Diğer taraftan da konuşulan diğer teknik direktör adayları ise Hikmet Karaman (Allah Korusun), John Benjamin Toschak, Ertuğrul Sağlam. Ertuğrul da bizim takımda iş yapabilir ama en ufak başarısızlıkta taraftar ona da sırt çevirir Beşiktaş'lılığı sebebiyle. Toschak da Bursaspor'a gelmez. Hikmet Karaman gelecekse Bursaspor'u bırakırım. Adaylar bunlar ama gönlümüz Adnan Örnek'ten yana tabii. Intertoto ekibi kaldırır Bursa'yı ayağa olacağı varsa.

Hiç yorum yok: