2 Kasım 2008 Pazar

99/20

Ronaldo bugün attığı 2 golle birlikte Manchester United tarihindeki toplamda 99. golünü atmış oldu. Tüm stad onun 100. golünü atıp 100'ler klübüne girmesini bekledi ama Ronaldo fırsatları değerlendiremedi. Kısmet hafta içi Celtic veya hafta sonu Arsenal maçınaymış sanırım. United tarihinin 100'ler klübü;


Bryan Robson 99'da kalmış, üzüldüm onun adına. Attırsalarmış bi gol daha keşke arkadaşları, bi şekilde. Ronaldo'dan sonra listeye girebilecek isim Rooney 82 golde, seneye o da girer. Listede olmamasına en çok üzüldüğüm oyuncu da Cantona tabi ki. Ah be Cantona niye o kadar erken bıraktın ki?

4 yorum:

Alfredo dedi ki...

4 senede 99 gol sene içinde yaklaşık 50-60 maça çıktığı düşünülürse ben 55 aliym(ki daha fazla maç yapılıyo).4.55=220 220 maçta 99 gol.2 maçta 1 gol ortalamasınında altında.bence o kadarda başarılı ve istikrarlı değil

Svetlin dedi ki...

Senede 55 maç yapılıyor aşağı yukarı ama bu maçların hepsinde 90 dakika oynamıyor birçok futbolcu, rotasyon. Ayrıca attığı goller premier lig ve şampiyonlar ligi, fa cup gibi son derece zorlu alanlar. senede 25 gol neresinden bakılırsa bakılsın yeterli, üstelik de bir orta saha oyuncusu için.

Alfredo dedi ki...

manchester united maçı izlediğimizde artık ronaldonun sağ açık olmadığını görüyoruz(geçen sene olduğu gibi).Başarısız demiyorum forvet oyuncusununda atamicağı kadar gol attı.Adamın asıl amacı gol atmak olduğu için forvet pozisyonunda oynuyo bırak ortasaha muhabbetlerini

Adsız dedi ki...

bende onu forvet oyuncusu olarak sayıyorum,zaten savunmayla alakası yok orta saha oyuncusu dediğin savunma da yapar,forvet diyince santrafor olarak algılamayın sahanın sadece diğer yarısını kullanan herkes forvettir.geçen sene attığı gol sayısı hakikaten çok fazlaydı fakat ona bidaha ulaşacağını sanmıyorum,olağanüsü bir sezon geçirmişti.maç başına gol de ruud saglam istatistik yakalamıştır sanıyorum bi bakın isterseniz.bobby charltondan fazladır tahminim.