13 Kasım 2008 Perşembe

Freekick Ustaları


Goal.com dünyanın en iyi frikikçisi kim diye bir anket başlatmış. Yaptıkları elemelerden sonra son 8 ismi finale koymuşlar. Bu 8 isim şöyle;
  • Alessandro Del Piero
  • Andrea Pirlo
  • Cristiano Ronaldo
  • David Beckham
  • Juan Román Riquelme
  • Juninho Pernambucano
  • Shunsuke Nakamura
  • Wesley Sneijder
Bu listeden benim favorim eskiden olsa Beckham, normalde Juninho olurdu ama oyum Del Piero'ya gidecek ( Öeh) Del Piero'yu zaten ne kadar sevdiğim belirttim birkaç post önce, bir de son zamanlardaki öldürücü frikikleri aklıma geliyor da neden vermiyim diyoru oyumu. Yürü be Alessandro. Yaşlandıkça daha bir sevmeye başladım bu adamı. Oy vermek için buyrun.

2 yorum:

Alfredo dedi ki...

varmı nakamura gibisi bea...del piero son zamanlarda klasını ne kadar çok göstersede nakamura benim için bir numara

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

dünyanın en iyi frikikçisi beckham bana göre ama şuana değin dünyanın en iyi frikiğini r.carlos ingiltereye atmıştı daha güzelini henüz göremedim de.