28 Kasım 2008 Cuma

Adam Gibi Adam

Stephon Marbury yeniden ayağa kalkma çalışmalarını sürdüren New York Knicks'in en büyk yıldızı(ydı). D'Antoni bu sezon takımın başına geldiğinden beri sahaya çıkmadı henüz.

Sene başında D'Antoni ve Knicks GM'i Walsch yaptıkları açıklamayla Marbury'i ne serbest bırakacaklarını ne de takas edeceklerini açıkladılar. Bu Marbury için seni kenarda çürüteceğüz demek oluyordu. Ne Knicks'te oynayabilecekti ne de başka bir takımda. Daha sonra ne oldu peki, Marbury D'Antoni'ye gerekli ayarı verdi.

New York Knicks 2010 yılında başta Lebron olmak üzere serbestt kalacak yıldızlar için cap space oluşturmaya çalışırken yaptığı takaslar sonucu kadrosunda oynayacak adam kalmadı. D'Antoni mecburen Marbury'a oynar mısın abi sahaya çıkartıcak oyuncumuz yok dedi, Marbury de Milwaukee maçında formayı giydi ama oyuna girmeyi reddetti, kenarda bitirdi maçı. Daha sonra Nate Robinson'un sakatlandığı maçta yine Marbury'nin eline düştü Knicks. Marbury bu sefer forma bile giymeyerek kenardan takım elbiseleriyle izledi maçı. Bunun sonucunda takımdan ceza aldı ama Marbury kimseye paramı vermem demiş açıklamasında. Haklı da adam sen önce adamı maymuna çevir sezon başında, sonra da gel oyna abi 2 dakika kulun köpeğin olayım de. Oldu. Marbury'e de helal olsun, delikanlı adammış. Adam gibi adam Stephon.

***

"I didn't create this. I'm sitting inside the car. I'm not behind the wheel in the driver's seat. I have no control of the wheel of the car, if we're turning or going straight. I'm sitting in the back seat. He's not going to play me because my heart isn't in it, because the way he treated me. That's on him, not me."

Yürü be Marbury.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

marbury ye yapılan muamele yanlış olabilir ama bu adam da sudan çıkmış ak kaşık değil.bunu, takımının nba in önemli franchise larından biriyken bi anda maymuna döndüğünü gören bi new york lu olarak rahatça söyleyebilirim.mike iyi bi temizlik yaptı,şu an zaten bi şeyler hedefleyecek durumda değiliz ama chris duhon gibi bence önemli bi hamle yaptık ve gelecek vaadeden gençler mevcut.D'Antoni bu saatten sonra marbury,crawford,zach gibi adamlarla bi şeyler hedeflemenin mümkün olmadığını farkında ki en çok taktir ettiğim noktası da o.zira marbury üzerine bi takım kurmaya çalışıp ta ertesi gün basketball dan sıkılıp talk-show yapmaya başladığını ekranlardan izlemek takım yöneticileri ve taraftarlar için pek te hoş bir durum olmasa gerek zira yapmadığı şey değil ''starbury(!)''nin.hedef belli zaten her yerde yazılıp çiziliyo şimdiden.2010-'the king' için salary rahatlatılmaya çalışılıyo.eğer ki olur da lebron u madison square garden parkelerinde knicks formasıyla görürsek cleveland lılara buz gibi soğuk bir bardak su eşliğinde acılı taco öneririm!saygılar,sevgiler svetlin

Svetlin dedi ki...

feri'ciğim ben de marbury'nin üzerine takım kurulamayacağı ve zamanında yaptığı hıyarlıklar konusunda hak veririm sana. ama benim burda bahsettiğim o değil. adama sene başında seni hiçbir yere göndercez ne de oynatıcaz, kenarda çürüceksin dediler. şimdi oynatıcak adam kalmayınca mecburen gel formayı giy, kenarda bari kalabalık görünelim dediler ama marbury yağcılık yapmadı ve reddetti. bana zamanında o lafları ederken düşüncektiniz dedi ve oturdu kenarda paşa gibi. ben burdaki duruşunu takdir ettim adamın. d'antoni'nin de ne kadar dallama olduğunu bir kez daha gördük böylece tükürdüğünü yaladı yine.

Adsız dedi ki...

haklısın svetlin zaten yapılanın yanlış olduğunu ilk cümleden belirtmiştim.ama yorumumu senin yazından biraz farklı noktalara çekerek aslında şu msj ı vermeye çalıştım.hani bu adama yapılan yanlıştır doğrudur onu tartışırız ki dediğine bakılırsa ciddi bi ayıp var ortada ama beni asıl ilgilendiren tükürdüğünü yalasa da ara ara dallamalık yapsa da D'Antoni(bkz.san antonio ya kaybettikleri son sene 'niye yenilip duruyoz lan biz bu takıma!?'diye hakemlerden hıncını çıkarmaya çalışması)new york ta bi şeyleri değiştirdiği ortada ben buna sevinmekle meşgulüm.yani marbury nin karşısında ezilmiş ya da marbury ahlak dersi vermiş takıma pek sorun değil benim için.artık biraz olsun takıma benzedik ertesi gün sonuçlara baktığımda 'lan yine kime kaybettik?acaba isiah thomas yine hangi bayan çalışanın ırzına geçmeye çalıştı?ya kaybettik ama en azından rezalet çıkmamıştır edebimizle boynumuz bükük ayrılmışızdır inş.'değil de'acaba yine mi sürpriz yaptık lan?belki yine franchise asist ve üçlük rekoru kırmıştır bizim çocuklar.'diyorum ya kepazelikle geçen son neredeyse 10 yıldan(san antonio finalinden beri)sonra bunun ne demek olduğunu bi ben bi de çilekeş new york lular bilir.anlican öyle yerlerden geldik ki bu tip tartışmalar bizim için sahaya düzgün bi takım çıktığı sürece 'eşek osurur,yel götürür'cinsinde kalıyo.şimdi sen muhtemelen diyosun ki'lan iyi hoş ta ben burda ne diyom sen neyle ilgili yorum yazıyon?'şöle söyleyeyim senin yazıyı biraz new york la ilgili son düşüncelerimi belirtmek için fırsat olarak gördüm ve kısmen de manipüle ettim bu demek değildir ki senin söylediklerine katılmıyorum(yalnız şunu belirteyim starbury burada haklı ve saygıya değer bir davranuş sergileyen taraf olsa da benim gözümde koca bir hiçtir!bunu da söylemeden edemedim).bi de sondaki verdiğim taco örneği iyidi ama dimi itiraf et svetlin:)