23 Kasım 2008 Pazar

Destansı Mağlubiyet


Samet Aybaba-Güvenç Kurtar değişikliğinde bu seneki tüm heyecanımın kaybolduğunu söylemiştim. Eskisi gibi heyecanlı takip etmek gelmiyordu içimden maçları. Eskiden olsa en alakasız maçı bile radyodan dinlerdim en az, tv veriyorsa ne yapar eder izlerdim, ama şimdilerde içimden gelmiyor. Bu takımdan uzaklaşmak olarak değil de bir çeşit bıkkınlık, protesto gibi.

Bugün de Denizlispor ile deplasmanda oynayacaktık. Maç öncesi en ufak bir heyecan bile yoktu kazanacağımıza dair. Zaten geç uyandım, radyoyu açayım bari dedim, İlk yarıyı dinledim, sıkıcı bir ilk yarı oldu. İkinci yarı radyoda bi problem oldu, çalışmadı ben de gerek yok zaten geriye düşmüşüz ordan çeviremeyiz diye uğraşmadım, kapattım radyoyu. Daha sonra skora bi bakayım dedim, 2-0 olmuş. 25 dk sonra bir daha baktığımda 3-2 öne geçmiştik, bi anda heyecanlandım ama radyoyu yine açmadım. Hemen arkadaşla sevincimi paylaştım 2-0'dan 3-2 öne geçtik maçı çevirdik lan falan diyerek. Fakat ne yazık ki 10 dakika sonra bir daha baktığımda bitmiş mi diye, dakika 90'ı gösteriyor ve Denizlispor 4-3 Bursaspor yazıyordu. Yine acaba bişeyler olur mu bu haftadan sonra diye küçük bir adrenalin salgılanması yaşarken, 10 dakikada kendime geldim. Yok arkadaş bu takımdan yine bişey olmaz bu yıl, küme düşmesek yeter. Bizi bu hallere sokan yöneticiler utansın. Yağmur çamur demeden her yere giden şu taraftara yazık.

***

Hakemler: Bünyamin Gezer, Mustafa Sönmez, Asım Yusuf Öz

Denizlispor:
Cenk, Süleyman Olgun, Burak Akyıldız (Dk. 44 İzzet), Kratochvil, Çağlar Birinci, Selahattin, Braga, Tomas Abraham, Yusuf Kurtuluş, Lietava, Roberts

Bursaspor:
Ivankov, Veli Acar, Ömer Erdoğan, İbrahim Öztürk, Romaschenko, Fabricio Melo, Bekir Ozan, Mustafa Sarp, Yenal, Yusuf Şimşek (Dk. 6 Gökhan Güleç), Sercan Yıldırım

Goller:
Dk. 49, Dk. 53 Lietava, Dk. 79 Fatih Yiğen, Dk. 84 Selahattin (Denizlispor), Dk. 58 Mustafa Sarp, Dk. 72 Gökhan Güleç, Dk. 75 Sercan Yıldırım (Bursaspor)

1 yorum:

Spicoli dedi ki...

Nedir bu cocugun cekti cile yillardir be. Ben kahroluyorum.