30 Mart 2008 Pazar

4-0 vs. Aston Villa

Manchester United hedefe emin adımlarla ilerliyor. 6 hafta kala 5 puan farklı liderlik devam ediyor. Manchester United şampiyonluğa koşarken Ronaldo da geçen yıl Kaka'nın yaptığı gibi ödüllere koşuyor. Gol serisini bu maçta da devam ettirdi ve 35 maçta 35. golünü attı Aston Villa karşısında. 16. dakikada attığı harika golle perdeyi açtı ve devamını da Rooney ve Tevez getirdi. Ronaldo diğer üç golünde asistini yapan oyuncuydu. İkinci golde Tevez'in atağı başlatan pası verdikten sonraki deparına ve de o deparın ardından golü atmasına, Ronaldo'nun 3. goldeki asistine dikkat çekmek istiyorum. Maçın diğer golleri ise burada.










Ronaldo maçtan sonra yaptığı açıklamada şu an için ligi ve CL'yi kazanmaya odaklandıklarını ve bunu yapacaklarına inandıklarını söylemiş. Onun dışında dünyanın en iyisi olmak istiyorum ve her gün bunun için çalışıyorum. Ama bir oyuncu için çok önemli olan o ödülü kazanıp kazanamayacağımı Tanrı biliyor demiş. Best'in rekorunu kırması üzerine sorulan sorulara da; rekor benim içim çok da önemli değil, bir efsanenin rekorunu kırmak tabi ki güzel ama takımın kazanması ve kazanırken de benim faydalı olmam benim için çok daha önemli şu anda demiş. Merak etme Rocket bu saatten sonra ödüller senindir artık.





Rooney de bu maçta haftalardır süren gol orucunu 2 golle bozmuş oldu. Maçtan sonra memnuniyetini dile getirmiş. Hem iyi oynayıp hem de gol atmak çok güzel, özlemişim gol atmayı demiş.Fotoğraftan da çok net belli oluyor ne kadar özlediği...

Hiç yorum yok: