5 Aralık 2007 Çarşamba

Elizabeth The Golden Age




Elizabeth; şu afişi, afişteki Cate Blanchett figürünü gören her insanın içinde izlenme isteği uyandıran bir film.Özellikle de tarihe karşı ilgisi olan bir insansanız filme gitmeniz kaçınılmazdır. Bende bu nedenlerden dolayı filme gitme isteğime karşı koyamadım ben de.

Filme gitmeden önce heyecanlı ve hareketli bir film, aksiyonlu savaş sahneleri vs bekliyordum. Fakat üzülerek belirteyim ki resmen hayal kırıklığına uğradım.Film o kadar sıkıcı, bayık ve ağır geçiyordu ki film arasını zor çıkardım diyebilirim. Ne bir aksiyon vardı ne de birşey.

Filmdeki güzellikleri sayacak olsak 2 yada 3 maddeyi geçmez bu unsurlar. Cate Blanchett'in kendisi ve mükemmel oyunculuğu, kostümler, ve biraz da olsa müzikler.Bunların dışında filmde güzel diyebileceğimiz pek birşey yok. Tarihin en büyük deniz savaşlarından biri geçiyor filmde ama savaş 2 top sesinden öteye gidemiyor.

Filmde savaş sahneleri biraz daha artırılabilirdi. Filme biraz daha heyecan katılabilirdi güzelleştirebilmek adına.

Şu haliyle sıkı bir Cate Blanchett hayranı değilseniz ya da sinemaya verecek fazla paranız yoksa izlemeye değecek bir film değil malesef.

Hiç yorum yok: