27 Aralık 2007 Perşembe

Premier'de Hafta Arası


Manchester United hafta içinde oynanan maçlarda Sunderland'i 4 golle geçerek Arsenal'in de puan kaybıyla ilk yarıyı lider kapatmış oldu. Bu sonuçla United efsanelerinden Roy Keane'in üzerindeki baskı da biraz daha arttı. Sene başında bir ton para harcamalarına rağmen bir türlü başarılı olamadılar. Şu anda ligde son sıradaki Derby'nin bir üstündeler. Roy Keane başarılı olsun isterim ama işleri de zor. United ise ligin ilk haftalarında bocaladıktan sonra toparlamış ve gollü galibiyetlere başlamıştı ama lider Arsenal'i yakalamak kısmet olmamıştı, son maçaymış demek ki teşekkürler Porstmouth.







Chelsea-Aston Villa maçı da olaylı ve enteresan bir maç olmuş. 3 kırmızı kart ve 8 golün olduğu maçta Barry'nin son dakikadaki penaltısı ile maç 4-4 bitmiş. Ballack da aylar sonra gol atmış bu maçta. Arsenal'in puan kaybettiği bir haftada Chelsea kazansa iyi ederdi.

Liverpool da zayıf Derby deplasmanında son dakikada kaptandan gelen golle 2 puanı kurtarmış. Böyle bir maçta zor kazanmaları düşündürücü ama ne olursa olsun üsttekilerin puan kaybettiği bir haftayı kayıpsız kapatmak keyifli osla gerek.

Arsenal Portsmouth deplasmanında 2 puan ve liderliği bıraktı hafta içinde. Koca ilk deve boyunca sürdürdüğü liderliği son maçta kaybetmek de moral bozucu olmuş olmalı. Portsmouth da ligdeki 0-0 larına bir yenisini daha eklemiş. Redknapp da atamıyorsan attırmayacaksın felsefesini benimsemiş ve güzel de uyguluyor. Bol gollü maçlar diliyorum Portsmouth taraftarına..

3 yorum:

Şehzade Ali dedi ki...

United çok para harcamıştı, şampiyonluğu Arsenal'den daha fazla hakediyorlar.

Svetlin dedi ki...

United ile Arsenal'i para harcamaları konusunda kıyaslamamıştım o yüzden tam olarak anlayamadım malesef. Ben sunderland imkanları dahilinde baya para harcadı ama karşılığını alamadı dedim.

Şehzade Ali dedi ki...

Yazıdan bağımsız olarak yazmıştım.İkili arasındaki şampiyonluk yarışını United kazanmalı yani.