25 Aralık 2007 Salı

Fakire Bir Gol

Ankaraspor ile Bursaspor iki yıldır 3 kez karşılaştı ve 3 maçta henüz gol yok. İki yıldır 0-0 dan başka sonuç yok. Bu nasıl bir kısırlıktır anlamadım gitti. Zaten Bursaspor'un iki yıldır takip ettiğim kadarıyla-ki baya takip de ederim yani- Ankara takımlarıyla oynadığı maçlarda bu gol sıkıntısı sürekli var. Geçen yıl Bursa'da Gençlerbirliği ve Ankaragücü maçlarına gittim hiçbirinde gol olmadı.(Zaten Ankaraspor maçı seyircisiz oynandı). Ben de 'ulan acaba uğursuzluk bende mi' diye düşündüm sonra gitmemeye karar verdim .Ama bu yıl bakıyorum da pek değişen bişey yok. Deplasmanda Ankaragücü ve Gençlerbirliği'ni devirdik gerçi ama kendi sahamızda Oftaş ve Ankaraspor'a gol atamadık, yemedik de.

Aslında Bursaspor'un iç sahada genel anlamda bir gol atma sıkıntısı var ama Ankara takımlarına karşı nedense basireti bağlanıyor sanki takımın. Bir türlü gol atamıyoruz. İki yıldır dikkatimi en çok çeken şeylerden biri bu olay yani. Eksik olan ne onu bir anlasam işi de çözecem ama yok eksik olanı bulamıyorum. Başka takımlara atıyosun bu Ankaraspor'a gelince ne oluyorsa oluyor. Taraftar desen var hem de öyle böyle değil, takımda oyuncu yok desen o da değil sebep.

Hakkaten bu Ankaraspor maçları çok canımı sıkmaya başladı zaten hiç sevmiyorum bu takımı. Başlarında Melih Gökçek yüzünden tabi çoğunlukla. Geçen yıl bir maça gidelim dedik ta Ankara'nın 2 saat uzağına stad yapmışlar gidene kadar öldüm otobüsde. Biletleri de 5o kuruş yapınca gidene kadar biletler bitmiş, o stada da kim gidiyorsa artık. Neyse ki Ankaraspor tarafına girecekken girişteki jandarma nüfus cüzdanıma bakıp Bursa'yı görünce maça almamıştı beni. O günden beri bir Ankaraspor nefreti var içimde.

Konuyu sapıttım farkındayım ama bu Ankaraspor'a ol atmalıyız artık, ne şekilde olursa olsun.

Not: Gol atamayana fotoğraf da yok. Golünüzü atın, ben de fotoğrafınızı o zaman koyayım bloga.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bursa - g.oftaş 1-1 bitmemişmiydi? yazıda o maçta golsüz bitmiş gibi aktarılıyor da o yüzden